PUNKT OBSŁUGI KLIENTA
GMINA RUDZINIEC
KONTAKT:
kom. +48 570 700 606 - Operator
kom. +48 504 218 836 - Operator
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przesyłanie kosztorysów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Aktualności w zakresie realizacji PONE na terenie Gminy Rudziniec:
W związku z zarządzeniem nr 42/2024 Wójta Gminy Rudziniec z dnia 22 lutego 2024 roku, uprzejmie informujemy o przystąpieniu do realizacji kolejnej edycji Programu Ograniczenia Emisji, mającego na celu poprawę jakości powietrza oraz ochronę środowiska. Operatorem Programu została wyznaczona spółka EKOSCAN Innowacja i Rozwój Sp. z o.o.
Założenia Programu
Na podstawie regulaminu udzielania dofinansowania na modernizację źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych oraz lokalach mieszkalnych, przewidziano możliwość realizacji następujących wariantów wymiany źródeł ciepła:
- Kocioł gazowy
- Kocioł na paliwo stałe nowej generacji
- Kocioł na pellet drzewny
- Ogrzewanie elektryczne
- Pompa ciepła
- Kocioł olejowy
- Kocioł zgazowujący drewno
Zasady dofinansowania
Inwestorzy spełniający kryteria Programu mogą ubiegać się o dofinansowanie do jednej inwestycji w wysokości do 50% kosztów kwalifikowanych, przy czym maksymalna kwota wsparcia nie może przekroczyć 8 000,00 zł.
Wykonanie Zarządzenia
Za realizację postanowień zarządzenia odpowiedzialny jest Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa, co zapewni skuteczną koordynację oraz wdrożenie Programu.
Planowane działania na rok 2025
W ramach Programu, w roku 2025 przewidziano realizację co najmniej 50 inwestycji związanych z wymianą źródeł ciepła na terenie Gminy Rudziniec.
Z przyjemnością informujemy, że Punkt Obsługi Klienta Programu Ograniczenia Niskie Emisji na terenie Gminy Rudziniec jest dostępny co dwa tygodnie, zapraszamy kolejny raz 23 kwietnia 2024 roku, w godzinach od 10:30 do 15:30.
📌 Lokalizacja: Miejsce obsługi klienta znajduje się w centrum Gminy Rudziniec (adres będzie dostępny wkrótce na naszej stronie internetowej).
📞 Osoby do kontaktu:
- Mateusz, kom. +48 504 218 836
- Klaudia, kom. +48 792 243 719
- lub tel. +48 570 700 606
📧 Przesyłanie kosztorysów: Prosimy o przesyłanie kosztorysów drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
📧 Kontakt drogą elektroniczną: Wszelkie zapytania i informacje można przesyłać również na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące realizacji zadania, chętnie udzielimy pomocy. Zachęcamy do odwiedzenia naszego Punktu Obsługi Klienta i skorzystania z naszych usług!
Serdecznie zapraszamy!
Dokumenty wymagane do rozliczenia:
- protokół odbioru 1 egz.;
- protokół z likwidacji kotła 1 egz.;
- karta przekazania odpadu/kwit z firmy złomującej – wypisany na inwestora! (oryginał);
- kopia karty gwarancyjnej – z danymi inwestora;
- opinia kominiarska końcowa – kopia;
- opcjonalnie kopia zawiadomienia o rozpoczęciu robót do PINB (w przypadku montażu kotła gazowego na pozwoleniu na budowę wewnętrznej instalacji gazowej lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych);
- faktura końcowa
- Dokument potwierdzający dokonanie przedpłaty przez Inwestora;
- kosztorys podpisany przez Inwestora i Wykonawcę;
- certyfikat energetyczno-emisyjny wydany przez akredytowane laboratorium, potwierdzający spełnienie wymogów 5 klasy wg normy PN-EN 303-5:2012 w przypadku kotłów na paliwo stałe oraz potwierdzający spełnienie wymagań EKOPROJEKTU – kopia.
Szanowni Państwo,
zapraszamy do zgłaszania się Wykonawców. Gmina Rudziniec ogłasza nabór firm wykonawczych zainteresowanych udziałem w Programie Ograniczenia Emisji dla Gminy Rudziniec. Wzór oferty określone zostały w zał. nr 2 do Regulaminu. Dodatkowych informacji udziela Operator - firma EKOSCAN INNOWACJA I ROZWÓJ SP. Z O.O. pod nr tel. 504 218 836.
Oferty należy składać bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy Rudziniec, w biurze podawczym, w godzinach pracy Urzędu z opisem „Oferta Wykonawcy w ramach realizacji Programu ograniczenia emisji dla Gminy Rudziniec”.
Po zweryfikowaniu dokumentów, firma zostanie wprowadzona na listę firm uprawnionych do montażu urządzeń grzewczych na terenie Gminy Rudziniec.
Zainteresowane firmy serdecznie zapraszamy.
UWAGA!!!
Firmy wykonawcze, które złożyły oferty na udział w Programie w roku 2022 zobowiązane są do aktualizacji dokumentów w części podmiotowej takich jak:
- aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z należnościami wobec ZUS, Urzędu Skarbowego (z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące od daty złożenia oferty),
- aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej na minimalną wartość 40 000 PLN,
- autoryzację dostawcy urządzeń, które nie zostały zgłoszone do Programu w roku 2022.
Wyżej wymienione dokumenty można również wysłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Gmina Rudziniec ogłasza nabór firm wykonawczych zainteresowanych udziałem w Programie Ograniczenia Emisji dla Gminy Rudziniec. Wzór oferty określone zostały w zał. nr 2 do Regulaminu. Dodatkowych informacji udziela Operator - firma EKOSCAN INNOWACJA I ROZWÓJ SP. Z O.O. pod nr tel. 504 218 836.
Oferty należy składać bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy Rudziniec, w biurze podawczym, w godzinach pracy Urzędu z opisem „Oferta Wykonawcy w ramach realizacji Programu ograniczenia emisji dla Gminy Rudziniec”.
Po zweryfikowaniu dokumentów, firma zostanie wprowadzona na listę firm uprawnionych do montażu urządzeń grzewczych na terenie Gminy Rudziniec.
Zainteresowane firmy serdecznie zapraszamy.
UWAGA!!!
Firmy wykonawcze, które złożyły oferty na udział w Programie w roku 2021 zobowiązane są do aktualizacji dokumentów w części podmiotowej takich jak:
- aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z należnościami wobec ZUS, Urzędu Skarbowego (z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące od daty złożenia oferty),
- aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej na minimalną wartość 40 000 PLN,
- autoryzację dostawcy urządzeń, które nie zostały zgłoszone do Programu w roku 2021.
Wyżej wymienione dokumenty można również wysłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona 1 z 3